System enova365 - Zakład Informatyki Stosowanej

Firma oferuje w pełni zintegrowany, należący do nowej generacji programów, oparty na technologii Microsoft.NET, system do zarządzania enova365. Od 2006 roku zajmujemy się sprzedażą, wdrożeniem i konfiguracją enova365

Funkcjonalnie system enova365 obejmuje m.in. :

  • Faktury
  • Handel
  • Księga Handlowa
  • Windykacja Płatności
  • Akcyza
  • Księga Inwentarzowa
  • Książka Przychodów i Rozchodów
  • Kadry Płace
  • Pulpit kontrahenta
  • Przedstawiciel handlowy
  • Moduł SMS
  • Moduł e-mail
  • Drukarki etykiet
  • e-Sklepy Konektor
  • Księga podatkowa
  • Więcej informacji…

Dla biznesu na każdym etapie rozwoju

System ERP może zaoferować nam tyle możliwości ile sami zechcemy. Moduły, czyli różne narzędzia z jakich się składa, pozwalają rozbudować oprogramowanie w dowolnym kierunku. Sprawdzi się zarówno w małej, średniej i dużej firmie. System ERP enova365 jest dostępny z poziomu wielu urządzeń: smartfonów, tabletów i innych. Rozwiązanie, które wznosi firmę na wyższy poziom.  

Business Intelligence

Największe ryzyko jakie ponoszą nowe firmy, wiąże się z inwestycją. A gdyby tak dało się obliczyć,

w jaką gałąź przemysłu warto zainwestować? Pójść o krok dalej i przewidzieć ryzyko na kilka lat do przodu?

Do takich predykcji i analiz danych służy system Business Intelligence, który jest jednym z wielu modułów.

Najlepiej działa w połączeniu z innymi modułami, które odpowiadają za różne obszary, na przykład: kadry i płace, 

sprzedaż, produkcja, handel czy finanse. 

gif business intelligence

Finanse i księgowość

Jest to jeden z podstawowych obszarów, które wspiera system ERP. Pozwala na prowadzenie rozrachunków księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami handlowymi oraz stanowi wsparcie dla osób, zajmujących się finansami w firmie.

gif ksiegowosc

Sprzedaż i CRM

Dzięki takim funkcjonalnościom jak CRM (ang. Customer Relationship Management) możliwa jest dokładna analiza sprzedaży oraz etapów transakcji. Dane gromadzone są w bezpiecznym systemie, w jednym miejscu. System CRM ułatwia codzienną pracę dyrektorom handlowym., specjalistom ds. sprzedaży i marketingu. Zastosowań jest tyle, ile pomysłów na wykorzystanie tego modułu.

sprzedaz crm gif

Kadry i Płace

Funkcjonalność obszaru Kadry i płace jest przydatna w każdej firmie niezależnie od jej rozmiaru. Pozwala na ewidencję pracowników, tworzenie wirtualnych kartotek oraz wspiera obieg dokumentów personalnych. Obszar pozwala na rozliczanie etatów oraz zleceń zgodnie z wymogami prawnymi. Ponadto automatyzuje rutynowe działania działu HR. Przejrzysta i funkcjonalna ewidencja pracownicza znacząco ułatwia pracę osób, które zajmują się kadrami w firmie.

gif rozwiązania kadry płace

Handel i Magazyn

Ten obszar odpowiada za zarządzanie łańcuchem dostaw oraz stanów magazynowych w firmie, a także ułatwia dokładną analizę rozchodów towarów. Ponadto automatyzuje rejestrację zamówień, pochodzących ze zintegrowanych systemów, jak np. sklep internetowy. Ten obszar jest szczególnie przydatny dla handlowców oraz pracowników magazynu.

Produkcja dedykowana na zamówienie

ERP enova365 Produkcja jest częścią zintegrowanego systemu enova365. Oznacza to, że jest on ściśle powiązany z modułem handlowo-magazynowym.

  • Efektywne zarządzanie procesem produkcji na każdym etapie.
  • Optymalizacja produkcji – automatyzacja i ścisła kontrola elementów produkcji.
  • Eliminacja błędów związanych z czynnikiem ludzkim.
  • Szybka kalkulacja kosztów wytworzenia.
  • Możliwość generowania dokumentów rozchodu surowców dla całego zlecenia, składającego się nawet z wielu produktów lub operacji.
  • Elastyczna struktura, która umożliwia przypisanie wzorcowych operacji – elementów technologii produkcji. 

    Dowiedz się więcej

produkcja

Oprogramowanie Workflow

System enova365 wyróżnia fakt, iż moduł Workflow jest jej integralną częścią. Dzięki temu możesz korzystać z zarządzania procesowego w całej aplikacji, która intuicyjnie organizuje i automatyzuje Twoją pracę.  Automatyczne zarządzanie przepływem informacji.

  • Po uruchomieniu systemu pojawia się wygodna w nawigacji lista zadań oraz powiadomienia o czynnościach do wykonania.
  • Po wybraniu zadania z listy powiadomień, otwiera się formularz kreatora, który pokazuje zestaw kroków do uzupełnienia. Dzięki temu wiesz, na jakim etapie jest realizowany proces.
  • Zadanie jest oznaczone jako zrealizowane, po tym, jak zakończysz pracę z kreatorem. Jeśli zostaną spełnione określone warunki, proces przechodzi do kolejnego etapu.
  • To Ty wyznaczasz te warunki, na przykład: wysłanie wiadomości e-mail lub SMS, przekazanie zadania kolejnemu użytkownikowi lub zatwierdzenie dokumentu. 
  • Możesz również zainicjować dowolny proces z poziomu listy, a następnie obserwować status jego realizacji. 

    Dowiedz się więcej

gif rozwiązana

Zarządzanie projektem

Masz możliwość dodawania bądź edycji projektu w dowolnym miejscu, z poziomu urządzeń mobilnych.

  • Przegląd wszystkich projektów w jednym miejscu z szybkim dostępem do danych.
  • Zarządzanie budżetem inwestycji – zidentyfikujesz ryzyko realizacji budżetu według zrealizowanych i planowanych pozycji. 
  • Trafnie ocenisz plan biznesowy i przeprowadzisz ewaluację.

    Dowiedz się więcej

projekty