Kampanie AdWords

Celem kampanii AdWords jest generowanie sprzedaży.

To najlepsze rozwiązanie reklamowe trafiające do klientów na ostatnim etapie ścieżki zakupowej. Reklamy pojawiają się w odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Ktoś czegoś szuka, a my pokazujemy mu ofertę.

AdWords to system reklamowy, który umożliwia rozliczanie się od każdego kliknięcia. To powoduje, że kampanie prowadzone w takim modelu są przewidywalne i możliwe jest zaplanowanie ich skuteczności. Do dyspozycji mamy wiele form reklamowych, m. in. reklamę tekstową, promocję produktów z ich zdjęciami (google zakupy), reklamy remarketingowe, bannery reklamowe i kilka innych specyficznych rozwiązań.

Zespół odpowiedzialny za reklamę AdWords opanował do perfekcji projektowanie i realizację kampanii na każdym poziomie budżetu. Prowadzimy kampanie dla sklepów internetowych oraz stron firmowych, zarówno w języku polskim, jak i w językach obcych.

Kluczem do wysokojakościowej kampanii - takiej, która przynosi ponadprzeciętny zwrot z inwestycji - jest jej ciągła poprawa. Bieżąca optymalizacja, testowanie i śledzenie rezultatów pozwala na wyciśnięcie maksimum efektu z posiadanego budżetu.

Korzyści kampanii Google AdWords

Współpracę rozpoczynamy od zdefiniowania celów kampanii AdWords, na podstawie których tworzymy strategię promocji i dobieramy odpowiednie rodzaje reklam. Wszystkie prowadzone kampanie są nieustannie optymalizowane, aby osiągać jak najlepsze efekty i maksymalizować zyski.

  • Większy ruch na stronie Reklama AdWords precyzyjnie skierowana do określonej grupy docelowej pozwala szybko pozyskać wartościowy ruch na stronie. Większy ruch potencjalnych klientów w serwisie ma realne przełożenie na wzrost sprzedaży produktów lub usług.
  • Płatność tylko za efekt Opłata pobierana jest wyłącznie za kliknięcie w reklamę, nie za wyświetlanie. Płatność rozliczana w modelu CPC (cost per click) jest najbardziej efektywną formą rozliczenia, ponieważ płacisz wyłącznie za przejście użytkownika na stronę internetową.
  • Wzrost sprzedaży Równoczesne wykorzystanie różnych kanałów reklamowych umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów na każdym etapie procesu zakupowego. Wzrost sprzedaży jest dokładnie mierzony, dzięki śledzeniu konwersji i transakcji e-commerce.
  • Pełna kontrola Wielość konfiguracji i opcji ustawienia kampanii Google AdWords umożliwia pełną kontrolę nad emisją reklam w wybranych kanałach zgodnie z indywidualnymi potrzebami i możliwościami finansowymi.