enova365
Firma oferuje w pełni zintegrowany, należący do nowej generacji programów, oparty na technologii Microsoft.NET, system do zarządzania enova365. Od 2006 roku zajmujemy się sprzedażą, wdrożeniem i konfiguracją enova365.
System ERP może zaoferować nam tyle możliwości ile sami zechcemy. Moduły, czyli różne narzędzia z jakich się składa, pozwalają rozbudować oprogramowanie w dowolnym kierunku. Sprawdzi się zarówno w małej, średniej i dużej firmie. System ERP enova365 jest dostępny z poziomu wielu urządzeń: smartfonów, tabletów i innych. Rozwiązanie, które wznosi firmę na wyższy poziom.
Firma oferuje w pełni zintegrowany, należący do nowej generacji programów, oparty na technologii Microsoft.NET, system do zarządzania enova365. Od 2006 roku zajmujemy się sprzedażą, wdrożeniem i konfiguracją enova365
Funkcjonalnie system enova365 obejmuje m.in. :
- Faktury
- Handel
- Księga Handlowa
- Windykacja Płatności
- Akcyza
- Księga Inwentarzowa
- Książka Przychodów i Rozchodów
- Kadry Płace
- Pulpit kontrahenta
- Przedstawiciel handlowy
- Moduł SMS
- Moduł e-mail
- Drukarki etykiet
- e-Sklepy Konektor
- Księga podatkowa
Więcej informacji...
System Enova 365 jest dostępny w sprzedaży w dwóch modelach - na własność oraz na wynajem w chmurze (płatność miesięczna lub roczna). Istnieje możliwość zmiany modelu korzystania z enova 365 np. można przejść z modelu chmurowego i zakupić program na własność lub odwrotnie.
Enova 365 w wersji platynowej jest dostępna w 3 wersjach językowych: polskim, angielskim oraz ukraińskim.
Finanse i księgowość
Jest to jeden z podstawowych obszarów, które wspiera system ERP. Pozwala na prowadzenie rozrachunków księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami handlowymi oraz stanowi wsparcie dla osób, zajmujących się finansami w firmie. Jest to program dla biur rachunkowych jak i program dla księgowości.
Sprawdź Finanse i Księgowość
Sprzedaż i CRM
Dzięki takim funkcjonalnościom jak CRM (ang. Customer Relationship Management) możliwa jest dokładna analiza sprzedaży oraz etapów transakcji. Dane gromadzone są w bezpiecznym systemie, w jednym miejscu. System CRM ułatwia codzienną pracę dyrektorom handlowym., specjalistom ds. sprzedaży i marketingu. Zastosowań jest tyle, ile pomysłów na wykorzystanie tego modułu.
Dowiedz się więcej
Kadry i Płace
Funkcjonalność obszaru Kadry i płace jest przydatna w każdej firmie niezależnie od jej rozmiaru. Pozwala na ewidencję pracowników, tworzenie wirtualnych kartotek oraz wspiera obieg dokumentów personalnych. Obszar pozwala na rozliczanie etatów oraz zleceń zgodnie z wymogami prawnymi. Ponadto automatyzuje rutynowe działania działu HR. Przejrzysta i funkcjonalna ewidencja pracownicza znacząco ułatwia pracę osób, które zajmują się kadrami w firmie.
Sprawdź Kadry i Płace
Handel i Magazyn
Ten obszar odpowiada za zarządzanie łańcuchem dostaw oraz stanów magazynowych w firmie, a także ułatwia dokładną analizę rozchodów towarów. Ponadto automatyzuje rejestrację zamówień, pochodzących ze zintegrowanych systemów, jak np. sklep internetowy. Ten obszar jest szczególnie przydatny dla handlowców oraz pracowników magazynu.
Sprawdź Handel i Magazyn
Produkcja dedykowana na zamówienie
ERP enova365 Produkcja jest częścią zintegrowanego systemu enova365. Oznacza to, że jest on ściśle powiązany z modułem handlowo-magazynowym.
- Efektywne zarządzanie procesem produkcji na każdym etapie.
- Optymalizacja produkcji – automatyzacja i ścisła kontrola elementów produkcji.
- Eliminacja błędów związanych z czynnikiem ludzkim.
- Szybka kalkulacja kosztów wytworzenia.
- Możliwość generowania dokumentów rozchodu surowców dla całego zlecenia, składającego się nawet z wielu produktów lub operacji.
- Elastyczna struktura, która umożliwia przypisanie wzorcowych operacji – elementów technologii produkcji.
Oprogramowanie Workflow
System enova365 wyróżnia fakt, iż moduł Workflow jest jej integralną częścią. Dzięki temu możesz korzystać z zarządzania procesowego w całej aplikacji, która intuicyjnie organizuje i automatyzuje Twoją pracę. Automatyczne zarządzanie przepływem informacji.
- Po uruchomieniu systemu pojawia się wygodna w nawigacji lista zadań oraz powiadomienia o czynnościach do wykonania.
- Po wybraniu zadania z listy powiadomień, otwiera się formularz kreatora, który pokazuje zestaw kroków do uzupełnienia. Dzięki temu wiesz, na jakim etapie jest realizowany proces.
- Zadanie jest oznaczone jako zrealizowane, po tym, jak zakończysz pracę z kreatorem. Jeśli zostaną spełnione określone warunki, proces przechodzi do kolejnego etapu.
- To Ty wyznaczasz te warunki, na przykład: wysłanie wiadomości e-mail lub SMS, przekazanie zadania kolejnemu użytkownikowi lub zatwierdzenie dokumentu.
- Możesz również zainicjować dowolny proces z poziomu listy, a następnie obserwować status jego realizacji.
Zarządzanie projektem
Masz możliwość dodawania bądź edycji projektu w dowolnym miejscu, z poziomu urządzeń mobilnych.
- Przegląd wszystkich projektów w jednym miejscu z szybkim dostępem do danych.
- Zarządzanie budżetem inwestycji – zidentyfikujesz ryzyko realizacji budżetu według zrealizowanych i planowanych pozycji.
- Trafnie ocenisz plan biznesowy i przeprowadzisz ewaluację.
Więcej informacji jak i cennik oprogramowania można znaleźć na stronie producenta pod tym linkiem.
W przypadku chęci nawiązania z nami współpracy i zmiany opiekuna prosimy o wypełnienie tego dokumentu i przesłanie go na adres mailowy handlowy@zis.com.pl