enova365

Firma oferuje w pełni zintegrowany, należący do nowej generacji programów, oparty na technologii Microsoft.NET, system do zarządzania enova365. Od 2006 roku zajmujemy się sprzedażą, wdrożeniem i konfiguracją enova365.
System ERP może zaoferować nam tyle możliwości ile sami zechcemy. Moduły, czyli różne narzędzia z jakich się składa, pozwalają rozbudować oprogramowanie w dowolnym kierunku. Sprawdzi się zarówno w małej, średniej i dużej firmie. System ERP enova365 jest dostępny z poziomu wielu urządzeń: smartfonów, tabletów i innych. Rozwiązanie, które wznosi firmę na wyższy poziom.

Logo systemu ERP - enova365

Firma oferuje w pełni zintegrowany, należący do nowej generacji programów, oparty na technologii Microsoft.NET, system do zarządzania enova365. Od 2006 roku zajmujemy się sprzedażą, wdrożeniem i konfiguracją enova365

Funkcjonalnie system enova365 obejmuje m.in. :

  • Faktury
  • Handel
  • Księga Handlowa
  • Windykacja Płatności
  • Akcyza
  • Księga Inwentarzowa
  • Książka Przychodów i Rozchodów
  • Kadry Płace
  • Pulpit kontrahenta
  • Przedstawiciel handlowy
  • Moduł SMS
  • Moduł e-mail
  • Drukarki etykiet
  • e-Sklepy Konektor
  • Księga podatkowa
    Więcej informacji...

Finanse i księgowość

Jest to jeden z podstawowych obszarów, które wspiera system ERP. Pozwala na prowadzenie rozrachunków księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami handlowymi oraz stanowi wsparcie dla osób, zajmujących się finansami w firmie. Jest to program dla biur rachunkowych jak i program dla księgowości.

Sprawdź Finanse i Księgowość

Sprzedaż i CRM

Dzięki takim funkcjonalnościom jak CRM (ang. Customer Relationship Management) możliwa jest dokładna analiza sprzedaży oraz etapów transakcji. Dane gromadzone są w bezpiecznym systemie, w jednym miejscu. System CRM ułatwia codzienną pracę dyrektorom handlowym., specjalistom ds. sprzedaży i marketingu. Zastosowań jest tyle, ile pomysłów na wykorzystanie tego modułu.

Dowiedz się więcej

Kadry i Płace

Funkcjonalność obszaru Kadry i płace jest przydatna w każdej firmie niezależnie od jej rozmiaru. Pozwala na ewidencję pracowników, tworzenie wirtualnych kartotek oraz wspiera obieg dokumentów personalnych. Obszar pozwala na rozliczanie etatów oraz zleceń zgodnie z wymogami prawnymi. Ponadto automatyzuje rutynowe działania działu HR. Przejrzysta i funkcjonalna ewidencja pracownicza znacząco ułatwia pracę osób, które zajmują się kadrami w firmie.

Sprawdź Kadry i Płace

Handel i Magazyn

Ten obszar odpowiada za zarządzanie łańcuchem dostaw oraz stanów magazynowych w firmie, a także ułatwia dokładną analizę rozchodów towarów. Ponadto automatyzuje rejestrację zamówień, pochodzących ze zintegrowanych systemów, jak np. sklep internetowy. Ten obszar jest szczególnie przydatny dla handlowców oraz pracowników magazynu.

Sprawdź Handel i Magazyn

Produkcja dedykowana na zamówienie

ERP enova365 Produkcja jest częścią zintegrowanego systemu enova365. Oznacza to, że jest on ściśle powiązany z modułem handlowo-magazynowym.

  • Efektywne zarządzanie procesem produkcji na każdym etapie.
  • Optymalizacja produkcji – automatyzacja i ścisła kontrola elementów produkcji.
  • Eliminacja błędów związanych z czynnikiem ludzkim.
  • Szybka kalkulacja kosztów wytworzenia.
  • Możliwość generowania dokumentów rozchodu surowców dla całego zlecenia, składającego się nawet z wielu produktów lub operacji.
  • Elastyczna struktura, która umożliwia przypisanie wzorcowych operacji – elementów technologii produkcji.

Dowiedz się więcej

Oprogramowanie Workflow

System enova365 wyróżnia fakt, iż moduł Workflow jest jej integralną częścią. Dzięki temu możesz korzystać z zarządzania procesowego w całej aplikacji, która intuicyjnie organizuje i automatyzuje Twoją pracę.  Automatyczne zarządzanie przepływem informacji.

  • Po uruchomieniu systemu pojawia się wygodna w nawigacji lista zadań oraz powiadomienia o czynnościach do wykonania.
  • Po wybraniu zadania z listy powiadomień, otwiera się formularz kreatora, który pokazuje zestaw kroków do uzupełnienia. Dzięki temu wiesz, na jakim etapie jest realizowany proces.
  • Zadanie jest oznaczone jako zrealizowane, po tym, jak zakończysz pracę z kreatorem. Jeśli zostaną spełnione określone warunki, proces przechodzi do kolejnego etapu.
  • To Ty wyznaczasz te warunki, na przykład: wysłanie wiadomości e-mail lub SMS, przekazanie zadania kolejnemu użytkownikowi lub zatwierdzenie dokumentu.
  • Możesz również zainicjować dowolny proces z poziomu listy, a następnie obserwować status jego realizacji.

Dowiedz się więcej

Zarządzanie projektem

Masz możliwość dodawania bądź edycji projektu w dowolnym miejscu, z poziomu urządzeń mobilnych.

  • Przegląd wszystkich projektów w jednym miejscu z szybkim dostępem do danych.
  • Zarządzanie budżetem inwestycji – zidentyfikujesz ryzyko realizacji budżetu według zrealizowanych i planowanych pozycji.
  • Trafnie ocenisz plan biznesowy i przeprowadzisz ewaluację.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji jak i cennik oprogramowania można znaleźć na stronie producenta pod tym linkiem.