Kampanie AdWords - Zakład Informatyki Stosowanej

Kampanie AdWords

Opublikowano 22 maja 2017

Celem kampanii AdWords jest generowanie sprzedaży.
To najlepsze rozwiązanie reklamowe trafiające do klientów na ostatnim etapie ścieżki zakupowej. Reklamy pojawiają się w odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Ktoś czegoś szuka, a my pokazujemy mu ofertę.

AdWords to system reklamowy, który umożliwia rozliczanie się od każdego kliknięcia. To powoduje, że kampanie prowadzone w takim modelu są przewidywalne i możliwe jest zaplanowanie ich skuteczności. Do dyspozycji mamy wiele form reklamowych, m. in. reklamę tekstową, promocję produktów z ich zdjęciami (google zakupy), reklamy remarketingowe, bannery reklamowe i kilka innych specyficznych rozwiązań.

Zespół odpowiedzialny za reklamę AdWords opanował do perfekcji projektowanie i realizację kampanii na każdym poziomie budżetu. Prowadzimy kampanie dla sklepów internetowych oraz stron firmowych, zarówno w języku polskim, jak i w językach obcych.

Kluczem do wysokojakościowej kampanii – takiej, która przynosi ponadprzeciętny zwrot z inwestycji – jest jej ciągła poprawa. Bieżąca optymalizacja, testowanie i śledzenie rezultatów pozwala na wyciśnięcie maksimum efektu z posiadanego budżetu.

Korzyści kampanii Google AdWords
Współpracę rozpoczynamy od zdefiniowania celów kampanii AdWords, na podstawie których tworzymy strategię promocji i dobieramy odpowiednie rodzaje reklam. Wszystkie prowadzone kampanie są nieustannie optymalizowane, aby osiągać jak najlepsze efekty i maksymalizować zyski.

Większy ruch na stronie
Reklama AdWords precyzyjnie skierowana do określonej grupy docelowej pozwala szybko pozyskać wartościowy ruch na stronie. Większy ruch potencjalnych klientów w serwisie ma realne przełożenie na wzrost sprzedaży produktów lub usług.
Płatność tylko za efekt
Opłata pobierana jest wyłącznie za kliknięcie w reklamę, nie za wyświetlanie. Płatność rozliczana w modelu CPC (cost per click) jest najbardziej efektywną formą rozliczenia, ponieważ płacisz wyłącznie za przejście użytkownika na stronę internetową.
Wzrost sprzedaży
Równoczesne wykorzystanie różnych kanałów reklamowych umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów na każdym etapie procesu zakupowego. Wzrost sprzedaży jest dokładnie mierzony, dzięki śledzeniu konwersji i transakcji e-commerce.
Pełna kontrola
Wielość konfiguracji i opcji ustawienia kampanii Google AdWords umożliwia pełną kontrolę nad emisją reklam w wybranych kanałach zgodnie z indywidualnymi potrzebami i możliwościami finansowymi.

Zamów wycenę kampanii Adwords: